Monday, 15 October 2012

baru dan lama tak serupa

Assalamualaikum. :)
Hai hai. ni blog aku yang baru. sebenarnya walaupun dah ada blog semula.
tapi tak sama macam yang lama. kira ni macam kena merangkak rangkak lah nak jadi kan
macam yang lama.
tiba tiba rasa situasi sekarang sama macam aku kenal orang baru.
aku harapkan orang baru tu sama macam yang lama. padahal yang lama tu sakitkan hati aku.
samalah macam blog. aku nak macam yang lama. padahal. yang lama tu. aku dah hapuskan.
bodoh kan? so, sekarang ni kena ingat
yang lama dan yang baru itu tak akan pernah sama, terima dengan hati yang tebuka. 

btw. suka dengan hadir blog baru. hope aku tak abaikan lagi lahh. fikir dalam dalam bila nak buang tu. ingat tuhh "CIK EIDA YAYA RAE" :)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Semua yang Tertulis diatas ialah Milik Cik Eida Yaya Rae