Friday, 11 January 2013

Aksi. 18Tahun Kebawah Tidak Dibenarkan Membaca.

Hei hei hei, aku tak percaya cinta , HAHA. awal awal lagi dah merapu kan.
0oppss Assalamualaikum. Nampak tak tajuk kat atas tu? Sebenarnya tak ada kaitan pun.
Saja mengada ngada nak buat tajuk tu. Nak buat research sikit. research apa?
Research pasal, kalau apa apa entry yang yang mempunyai tajuk agak nakal , seperti nak bagi contoh ke?
okey lah bagilah contoh eh

  •  Aksi Terlampau ..
  • ... lucah ..
  • artis kantoi ....
  • ...(18sx)...
  • berasmara ... 
tu antara contohnya lah. sebab ada kajian mengatakan, manusia lebih suka membuka sesuatu yang ditulis "Dilarang membaca" "Bawah umur tidak dibenarkan", dan tajuk tajuk yang macam ni lah yang lebih diberi perhatian dan lebih mendapat kunjungan dari topik topik biasa.
Tapi aku sure sesangat, lepas tahu dan bukak entry aku ni . Mesti ada yang baca sikit je atas tu dan terus mengundurkan diri. Ada yang kecewa mungkin. Maaflah bukan nak kenakan mereka yang betul betul mencari topik topik sebegini okeyh. :)
Itu saja, Nak dekat masa untuk menonton 3 idiots
See at next entry. Maybe This night will update new entry. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Copyright@Semua yang Tertulis diatas ialah Milik Cik Eida Yaya Rae