Wednesday, 16 January 2013

Hari yang amat amat ...

Assalamualaikum, selamat petang. sempat jap nak update sebelum cerita Setia Hujung Nyawa mula.
Actually tak ada apa nak cerita sangat, cuma hari ni hari yang sangat sangat ada gembira, ada gementar nya.
Ceritanya macam ni, mula mula tadi ada kelas Investment. Minggu lepas kan aku ada ujian. Jadi kelas ni dapat lah keputusannya. Dan Alhamdulillah tak mengecewakan, aku dapat full mark. Lega lah bila satu dah lepas. Tapi Malaysia Economic dapat 66% je, tapi oke lah dari fail kan.
                                                  
Pastu tadi ada buat presentation untuk kelas Malaysian Economic. Masa present tu takot gementar,. Sejuk tangan punya takut. . Pastu ada pulak insan  yang mengjengkelkan. Aku dengan kengkawan present. Mungkinlah tak berapa nak pandai nak bagi penerangan cuma sedaya mungkin akan buat semua faham.
Tapi tak perlu nak mengutuk, nak buat muka dengan aku. Hangin betul aku tengok muka kau.
Kau nak faham macam mana? Kalau dah kau pergi berborak dengan kawan kau tu? Kalau tak faham sekali pun tanya betul betul apa yang kau tak faham. Ni kutuk kutuk apa kes ? Geram betul aku. Memang aku hangin sangat tadi. Sabar habis mungkin dah tadi.
Cerita pulak pasal Human Resource, kelas yang sebelum ni  kami dah pun kena marah dengan Sir Rafizi . Sebabnya keputusan mengecewakan. Jadi dia mintak jumpa dia personally untuk tahu mark. Jadi tadi pergilah dengan teman seperjuangan Sakinah Samsuri. Pergi jumpa dia. Nasib baiklah boleh masuk dua dua. Dah jumpa, boleh pulak sir main gertak gertak. Dah cuak dah ni. Pastu dia bagi Alhamdulillah 68%. terkilan sikit sebab dah tak banyak nak cecah A-. Jadi cakaplah dengan sir apa masalah kami ni. Lemah dalam nak elobrate satu satu point tu. Boleh kebetulan mark sama pulak dengan Sakinah. Sir cakap "meniru ehh?"
Ehhh, kami tak meniru pun. Markah kat setiap soalan pun berbeza okey. Hehehe.
So, semua dah setel untuk hari ni. Tinggallah presentation Critical Thinking dan keputusan Organizational Behavior. Dah hilang cuak, takot, gementar , risau semua tu. Bila ingat ada lagi dua benda ni perasaan tu takot balik. Waaaaaa,~
Ni yang nak nangis nih. :')
Tu je nak cerita. :)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Semua yang Tertulis diatas ialah Milik Cik Eida Yaya Rae