Monday, 7 January 2013

Senyuman, itu indah.

Assalamualaikum semua, second entry for this day. Actually get idea to update about "senyuman" ni dari seorang teman yang ceria dan gila gila. Yang selalu jugak aku bercerita soal masalah peribadi dan masalah dengan sesiapa. Senang bergaul dengan insan ni, sebab dia otak gila gila macam aku jugak. Nak tahu sapa insan tu? 
Ini lah insan yang aku maksudkan tu Sakinah Samsuri (click dekat nama tu tau).
Picture dia tak boleh di masukkan tanpa izin. Kalau mintak nanti kantoi lah ada sebut pasal dia. Ni kira macam suprise. HAHA.  Okey okey, aku cerita hal sebenarnya yang aku nak cerita dalam entry ni.
    
                                              
 
Yang sebenarnya malu nak cerita pasal ni. Tapi dah perkara yang nak jadi kan?
So, orang nak ketawa ke, kutuk ke abaikan okey. Ceritanya macam ni. Semalam boleh pulak jadi hari teramat malang *tak bernasib baik, bila aku terjatuh macam nangka busuk dalam bilik air masa tengah mandi. Aduh aduh sakitnya. Tapi badan terkehel sana sini tu Alhamdulillah tak ada lah. But satu yang penting . Yang mungkin buat senyuman aku nampak lain lepas ni. Tahu apa? Mesti ada yang dapat agak kan?
HAAAAAA.~ Tu lah benda nya. benda yang aku malu sangat. GIGI aku patah.
Masa tu rasa nak meraung tau. Dah lah gigi depan. Oh my God. Malunyaaaaa. >.< Dengan housemate hampir satu hari tak bercakap. Diowg pun tak tahu. Tengok pandai tak simpan rahsia. Last last diowg tau jugak. Sebab aku bagitahu. Jadi tadi pergilah klinik tadi. Swasta punya. Lepas doktor tu cuci sikit. Dia pun boleh amek ukuran gigi. So maknanya nanti aku jadi orang tua lah pakai gigi palsu.
Nak malu? Malu sikit tu ada lah. tapi perkara yang nak jadi kan?
Biarlahh. Dah memang sampai ajal gigi tu. HAHA.
Lepas ni kengkawan, berhati hati dalam toilet okey, jangan jadi macam aku. :)
Itu je nak cerita. Tata, salam. 

No comments:

Post a Comment

Copyright@Semua yang Tertulis diatas ialah Milik Cik Eida Yaya Rae